שיווק - אפשר בלי זה?
- פרטים
- פורסם ב16 מאי 2011
- נכתב על ידי איריס בן זאב
שיווק הוא החוליה המקשרת בין הספק ללקוחותיו.
כעקרון הוא אחראי ליצירת ביקושים, התעניינות של הלקוחות, ו/או לשים את המוצרים על המדף לשיווק השפעה מכרעת של היקף המחזור, המכירות והרווחים של החברה, העסק, והעצמאי.
פייסבוק כמלכודת דבש לעסקים
- פרטים
- פורסם ב15 אפריל 2011
- נכתב על ידי אהוי - Ahoy
רבות נכתב על הרשת החברתית פייסבוק ובפרט על כך שכעסק - אם אתה לא שם, אתה לא קיים! אבל, האם אין זו רק מלכודת דבש נעימה, או מציאות?
האם, בפועל, פייסבוק לעסקים קטנים ועוסקים זעירים אינה אלא מלכודת דבש הגוזלת זמן ומשאבים, אינה יעילה ביכולת להמיר גולשים ללקוחות וגורמת להסטת משאבים חיונית שעלולה לגרום לקריסתו של הארגון?
המאמר "פייסבוק כמלכודת דבש" פורסם במקור באתר דעות ולאחרונה פרסמה מעבדת המחקר של חברת IBM מחקר המאושש אותו וקובע כי "... רוב העסקים מפספסים את רצון הגולשים במדיה החברתית ... לפי מכון יבמ לערך עסקי, רוב הגולשים מתקשרים עם חברות ברשתות חברתיות על מנת לקבל הנחות ולבצע רכישות; החברות, מצידן, טועות לחשוב כי המניע המרכזי להתקשרות הוא הרגשת קהילתיות ..."
לאן העסק שלי הולך?
- פרטים
- פורסם ב21 מרס 2011
- נכתב על ידי איל פטרן
הרבה פעמים הכתובת על הקיר אבל אנחנו לא שמים לב לאן העסק הולך. יש ירידה במכירות, לקוחות עוזבים אבל אנחנו נמצאים עמוק עם הראש בתוך האדמה. אומרים לעצמנו: זה חודש חלש, תקופה קשה בשנה, בטח הכול ישתפר בקרוב. לפעמים זה באמת משבר תקופתי אבל גם במקרה הזה חשוב שננסה לבחון מה הן הסיבות למשבר ומדוע יש האטה בעבודה. האם זה קשור לסביבה המאקרו כלכלית שאנו נמצאים בה או לבעיות בחברה שלנו או שזה שילוב של השניים.
סטיילינג זה סגנון אישי
- פרטים
- פורסם ב23 מרס 2011
- נכתב על ידי מרב דלמן
הסטיילינג 'מגיע לישראל' - למה במרכאות? כי האם זהו שינוי תרבותי או בעצם רק סיבוב שיווקי על חשבון הנשים ולטובת קידום מוצר טלויזיוני חדש? כי סטיילינג זה סגנון אישי וסגנון אישי זו תרבות והסביבה בה אנו חיים ומתפקדים.
מוניטין אישי של עורך-דין לעומת זה של משרדו
- פרטים
- פורסם ב20 פברואר 2011
- נכתב על ידי עו"ד יפעת שורצברד
סדרת פסיקות, שהתפרסמו לאחרונה, קובעת - מוניטין אישי של עורכי דין, מנצח מוניטין של המשרד עצמו.
בפסיקה שפרסמה השופטת רות רונן, במשפט הדן בערך המוניטין של משרד רוזנצוויג שפרן גרא ושות' שפורק ב-1997, היא גורסת כי: "משרד עורכי דין שיש לו מוניטין נפרד מזה של שותפיו הוא משרד שהלקוחות מגיעים אליו לא רק בגלל זהותם הספציפית של עורכי הדין העובדים בו, אלא גם בגלל המותג של המשרד עצמו". אולם, הרחיבה כי בהתבסס על פסיקתו של השופט חגי ברנר, מבית המשפט המחוזי, יש לקבוע גם כי למשרד עורכי דין המקיים מוניטין משל עצמו, מן הסתם נתון שם פירמה כזה המייצג את שם המייסד או המייסדים ואלו אינם בהכרח כבר פעילים באותה פירמה. או יתר שכן אינם בין החיים.